Wikia

Republique de Sauerkraut-Arabië
145px Motto:

"Zeg 'nee!' tegen koeienvlees!!"

Officiële taal Hindu-Mofs
Hoofdstad Wolfsschanze
Staatsvorm Smartlapocratie
Opperhoofd Macho Man
Volkslied Worst en Hessel!
Religie Smartlappisme en Hinduisme
BNP 0,08 Mofrikaanse Dollars

Sjabloon:C Sjabloon:C

Sauerkraut-Arabië is een klein land dat zich bevindt in Het Beloofde Land. Het land is niet groter dan Vaticaanstad (de stad), maar ook zeker niet kleiner dan Vaticaanstad (het land), en heeft een populatie van 471.203.947,2 bewoners. Ongeveer 79 procent van de populatie is smartlappist, 56 procent is hinduist en een schamele 1 procent is heiden. Het land wordt geleid door de Macho Man, een man die zijn status heeft verkregen door met de ijzeren gitaar de oppositie neer te slaan.

StatenEdit

Sauerkraut-Arabië is opgedeeld in 89 verschillende staten, waarvan 86 staten niet groter zijn dan 5 kubieke meter. Dit komt omdat de bevolking van het land ontevreden is met de snelheidslimiet van 30 km/h in het hele land, dus eigenden ze zich land toe van Sauerkraut-Arabië op belangrijke wegen en bepaalden dat men hier niet sneller kon dan 25 km/h. Enkele Sauerkraut-Arabieren zijn al gearresteerd door de staatsleiders omdat ze zich niet hielden aan de snelheidslimiet. De grootste drie staten heten Mokka, Islamisbad en Baggerdat.

MokkaEdit

Bestand:Macho Man.jpg

Deze staat bedraagt een grote van 39 kubieke km, en heeft een populatie van 470.109.344,2. De 27 raadsleden van de hoofdstad Mokkaburg hebben in 1963 bepaald dat de mierenpopulatie ook deel uitmaakt van de populatie van Sauerkraut-Arabië. Dit is een genoodzaakt gevolg van de Mierenrellen van 1964, die lang verspeld werd door de sjamamanen van Sauerkraut-Arabië. Na de ingevoerde Wet der Mieren en de wettelijk bepaalde garantie dat de mieren vrijheid van meningsuiting hebben, wachtte men en mier ongeduldig af of de Mierenrellen zullen komen.

De MierenrellenEdit

De hele staat was in paniek toen in Februari 1964 een kolonie van mieren werd gevonden in het gemeentehuis van Mokkaburg. Snel was de rel de kop ingedrukt, maar men was bang dat er nog meer mieren ophef wilden veroorzaken. Een nieuwe wet maakte hier snel een eind aan, waarin staat dat mensen en mieren ook toegestaan zijn om seksueel contact te hebben. Veel mensen offerden zichzelf ook op aan de mieren, en tot blijdschap van de grote populatie van Mokka gingen ze zonder enige vorm van rel het nieuwe jaar in dankzij Macho Man, wie zijn leven waagde voor de Mokkaanse bevolking.

IslamisbadEdit

Deze staat van 24 kubieke km wordt eigenlijk geleid door de afgezanten van Mofrika. Mofrika had namelijk lang geleden de Masterchef ingehuurd om korte metten te maken met de regering van het toen nog onafhankelijke Islamisbad. Op 4 juli 1964 werden de Islamisbaden verslagen, 1 dag nadat de Masterchef de oorlog begon door een McDonald's keten te starten in de hoofstad van Islamisbad, Alphen a/d Rijn. 24 uur nadat de keten opende was de bevolking te zwaar om nog uit hun bedden te komen. Hierdoor kon de Masterchef ongestoord de vlag van Mofrika in Alphen a/d Rijn hijsen, waarmee de overwinning werd ingeluid. De Masterchef werd betaald (hij kreeg een eigen programma op SBS6 genaamd Live & Cooking) en Islamisbad werd samengevoegd met Sauerkraut-Arabië, omdat het land goede connecties heeft met Mofrika (de bevolking leverde al jaren varkens voor de Islamtoernooien die jaarlijks gehouden worden in Mofrika).

BaggerdatEdit

Deze staat is de hoofdstaat van Sauerkraut-Arabië, aangezien de hoofstad Wolfsschanze hier staat. Met een grote van 56 kubieke km is dit de grootste staat van het land, waar ook het Paardement van het land staat. De staat heeft in het verleden veel problemen gehad met het regeringsbeleid van toen (verplichte donaties aan de Mierenkerk, kilometerheffing op zwemmen in de Bodemzee, nieuwe staat van Islamisbad etc.) maar met de komst van de Macho Man werden al deze problemen opgelost.

PaardementEdit

Bestand:Arnie.jpg

Dit gebouw bevindt zich in de hoofstad Wolfsschanze. Vanuit deze plek wordt het land geleid door Macho Man, een man die respect afdwingt met zijn vuisten en zijn gitaar. Macho Man is in 1939 geboren in Mofrika, en emigreerde naar Sauerkraut-Arabië in 1961 om vervolgens in 1962 in het Paardement te komen van het land. Nadat er een schandaal plaatsvond in het jaar 1964 in het Paardement, waar de andere leiders liever buiten wilden spelen dan de crisis van de Mierenrellen wilden oplossen, besloot Macho Man dat hij beter het land in zijn eentje kon besturen. Dus pakte hij zijn gitaar en begon hij te zingen, waarna de Paardementleden door hersenbloeding niet meer in staat waren om te regeren. Hierna beval Macho Man om enkele mieren dood te maken in Mokka, waardoor de Mierenrellen ophielden. Macho Man werd als volksheld ontvangen, en regeert nog steeds met zijn gitaar in het oude Paardement, wat hij hernoemt heeft tot het Machomankement. Macho Man zijn tweelingbroer was ook succesvol in de politiek.

Lijn der TijdEdit

- 499 B.MM. : Sauerkraut-Arabië wordt gesticht door emigranten uit Mofrika.

- 465 B.MM. : Sauerkraut-Arabië converteert naar het hinduisme.

- 464 B.MM. : Sauerkraut-Arabië converteert naar het smartlappisme.

- 463 B.MM. : Sauerkraut-Arabië converteert naar het burkanisme.

- 462 B.MM. : Alle burkanisten zijn gestenigd tijdens een gewelddadige coup door smartlappisten en hinduisten. De regering besluit om hinduisme en smartlappisme samen toe te laten als staatsreligie.

- 0 B.MM. : Macho Man komt naar Sauerkraut-Arabië.

- 3 A.MM. : De Mierenrellen beginnen in Februari. Islamisbad is verslagen en wordt bij Sauerkraut-Arabië gevoegd. Macho Man beëindigt de Mierenrellen door alleenheerser te worden van Sauerkraut-Arabië.

- 8 A.MM. : Het Paardement wordt omgedoopt tot Machomankement.

- 14 A.MM. : Macho Man wordt geridderd tot UberMachoMan in Baggerdat.

- 21 A.MM. : Macho Man verkrijgt de titel Graaf Macho Man in de staat Mokka.

- 26 A.MM. : Macho Man wordt benoemd tot Sint Machus Manos in de Mierenkerk van Islamisbad.

Rechts (zeker niet Links)Edit

- Nationaal lied van Sauerkraut-Arabië.

- Komst van de Macho Man; een autobiografie van de heerser van Sauerkraut-Arabië.

Around Wikia's network

Random Wiki